söndag

jaha då vart det söndag igen- ny vecka nya möjligheter.

fredagen blev lugn och spenderades med familjen.


lördag morgon åkte jag och tessan till borås för att handla lite, hittade ett par byxor och tre tröjor.
Sedan blev det en tripp ner till sköna halmstad.

idag blev det en tripp till Gällstad och lager 157. köpte en mössa, en pälsväst och en tröja.


ikväll ska jag till Eva och fira hennes födelsedagen, bli bastu och massa tjejsnack :) ska bli grymt kul!



känns så otroligt jobbigt allt just nu, känner mig så ensam.
går inte en sekund utan att jag tänker på dig..
vill bara ha dig vid mig igen.
varje morgon jag vaknar, hoppas jag att allt detta var en dröm.
Saknar dig så otroligt mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0