thai thai thai

nyligen hemkommen från sjukligen josse, jisses va längesen ja träffade henne.
trevligt var det, vi pratade lite minnen från thailand. tänk att de var exakt ett år sedan vi var där nu och hade vår otur. Men kul som satan hade vi ändå, pratade lite om att kanske åka tillbaka nu i mars-april, inte helt omöjligt att det blir så:)


idag har det hänt ganska mycket.. hektisk dag på jobbet, allt det där med bokslutet men nu ska det nog vara helt klart med alla fakturor (och det är sköööööööööönt)


Efter jobbet åkte jag och Emma och kollade på en lägenhet, inte riktigt som jag tänkt mig. det enda som lockade mig var den öppna spisen.. men men, fler tåg kommer :)


sen som sagt åkte jag hem till josssssssi :)



nu blir det lite tv och soffan, sen blir det sängen.. känner att huvudvärken sen fredags inte släppt än, kanske dags och besöka kiropraktorn igen.. bläää så onödiga pengar ;) haha


nahe, ha en trevlig kväll!




<3





Kommentarer
Postat av: Johanna

Bloggar josse?

2011-11-08 @ 07:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0