skit skit skit

jahopp, är det inte knät så är det axeln. denna säsongen börjar verkligen superduperbra!

vilar torsdagsträningen o sen kör jag hårt på tisdag igen. En veckas vila måste göra susen.
sen ska ja ta och köpa mig ett värmeskydd o se om det gör någon nytta, för tigerbalsam gör det inte!





annars har dagen varit fin, mycket och göra på jobbet!
nästa vecka ska jag skriva på papper för lägenheten, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah tänkt om två månader har jag mitt egna place :) gööööööööööööööööötttt








Kommentarer
Postat av: Syster

Fasen vilken snygg header du har ;)

2011-11-15 @ 22:26:43
Postat av: jessica

hahahaha oh yes iknow!! :)

2011-11-15 @ 22:28:35
URL: http://jlakatos.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det ska bli spännande att få se din nya lya någon gång, för du bjuder väl in arbetskamraterna hoppas jag??? ;-)

2011-11-16 @ 11:06:57
Postat av: Nina

Ja det ska bli spännande att få se din nya lya någon gång, för du bjuder väl in arbetskamraterna hoppas jag??? ;-)

2011-11-16 @ 11:07:04
Postat av: Jessie

Klart jag kommer att göra:-))

2011-11-16 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0