sjundenovembertvåtusenelva

idag vart det en jobbig arbetsdag, trött som sjutton har jag varit.. men det gick iaf :)

Måndagar är det core som vanligt, gött att ha det avklarat, känns i armarna idag ;p

annars så  har jag inte gjort så mycket idag, letat lägenhet som vanligt fått lite napp men får se hur det blir med det.
Får svar på den lägenheten jag kollade på framåt torsdag-fredag, kände mig riktigt hemma när jag var där inne, kunde se mig själv bo där, så ja hoppas jag får den :) nära till jobb och träning, det är underbart!! men kanske lite dyr i hyra, men man hittar ju fan inget under 4500 kr i dagsläget..
Om ni hör något om att en tvåa är ledig i gislaved eller atorp vänligen hör av er till mig :)

men men, har fortfarande lite tid kvar och fundera.

imorgon är det tisdag, snart halva veckan gått :) hihiihihi
Volley träning imorgon, ser alltid framemot det!!


nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det TV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0