mysfredag :)

äntligen fredag, och äntligen helg :)

som ni flesta vet så blev det ingenting med del lägenheten som jag kollat på. Kom inte riktigt överrens och bestämde mig då istället för att kolla vidare.

Idag var jag på framtiden och kollade på en lägenhet, riktigt fin!! Ska ringa banken på måndag och kolla hur det skulle se ut om jag fick lån.
En lägenhet som verkligen skulle passa mig, nyrenoverat kök och väldigt öppen planlösning, riktigt fin som sagt!

blir en lugn hemma kväll med lite vin med familjen idag.



imorgon måste jag verkligen få ordning på övervåningen, har inte riktigt haft tid i veckan så tänkte göra det imorgon. :)7


sen imorgon kväll blir det lite partaj i värnamo. dam+herrlaget, ska bli riktigt roligt!! :)


puss o kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0