mormor 84 år <3

hej på er


arbetsdagen gick riktigt fort idag, stämplade ut halv fem och gick sedan på massage. Får se om det hjälper axeln lite nu efter att han varit där och knådat. om inte så har jag beställt ett axelskydd idag på base sports.

Efter massagen åkte jag och bytte bil till mammas och pappas för att sedan åka till jysk och inhandla spegeln jag läääänge velat ha till lägenheten. kostade 800:- innan och var nu nersänkt till 300, vilket fynd! -bild längre ner


Sen åkte jag till lilla mormor och firade hennes födelsedag :) alltid lika kul när nästan alla träffas, bara familjen i halmstad och habo som saknades.


imorgon är det redan torsdag, jisses. helt sjukt hur fort veckorna går. Snart är det jul, så mysigt. Bara snön som fattas.





Spegeln jag inhandlade idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0