lycka!

har varit så otroligt lycklig idag, tänk att det bara är 2 månader tills jag flyttar :) otrolig lycka.
att äntligen få försöka klara sig på egen hand, kommer inte säga att det blir lätt för mig ;) men kommer blir riktigt spännande. hihih

jobbat idag från 7:30-16:30, jobbigt och gå upp i morse men idag snozade jag inte lika länge iaf. efter tjugo min gick jag upp - utan att någon behövde skrika på mig. :) ett plus till mig!

annars har det varit en lugn kväll hittils, lär ju bli det resten och kvällen med. har resten av veckan o se fram emot!
blir tidigt i säng idag så jag slipper försova mig imorgon igen!


imorgon är det en tråk-tisdag som alla andra tisdagar, tiden går sakta och man vill bara hem o lägga sig. men det är bara att kämpa sig igenom!


till helgen hoppas jag på lagfest med herrlaget,  var på tal om det igår efter matchen så hoppas det blir av!


BÖRJA kommentera lite, annars inte lika roligt och blogga! :)



puss o kram



Kommentarer
Postat av: johanna

hej bird, kul att du ska få eget boende =)

2011-11-15 @ 17:32:55
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0