hatar rubriker?

har legat här i min soffa heeeeeeeeeela kvällen och kollat på film även kollat inredning- ASKUL!. kollat på i rymden finns inga känslor och även hur många lingon finns i världen.


härligt och bara ha en slappa dag, fast har lite o göra men skjuter lite på det :) mamma är ändå inte hemma så just nu kan hon itne tjata på mig :) hiihih


imorgon är jag ledig från jobbet eftersom att jag ska till värnamo och göra gastroskopi. jippi.. en månad sen fick jag tiden, trodde det skulle gå sakta men nehe nu imorgon så är det dags!
faaaan låt mig dööööööööö, hoppas det går fort och att dem kan se va som är fel!!


lagfesten med herrlaget var awesomeeee!! jag, mirela, mickan och hilda bestämde oss för att komma in på harrys när det var 28årsgräns, o jepp det gjorde vi.. antagligen för att det inte var nått folk där inne, bara gamlingar:) (o då menar jag inte folk i 30-års åldern)


bara en arbetsdag kvar denna vecka då, sen var det helg igen!! på fredag slutar jag tolv, för då åker vi (mickan, eva, emma och malin) till Bodaborg! woooohoooo!!


på lördag kommer kusin Linda till Gislaved, så blir mestadels bara lungt eftersom det är match på söndag borta mot Tuve. måstemåstemåstemåste vinna-match!!


idag fick jag även reda på att jag fick ett litet kusin-barn till :) ihihih



nahe, ska nog ner och göra lite mat och svällllaaaa för imorgon får jag inte äta något :(


aja, ha en bra kväll!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh du måste träffa Raffe, han är så söt!!! :)



2011-11-29 @ 10:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0