efterlängtade helg

härligt att helgen äntligen är här igen :)

idag jobbade jag från 8-14, såå gött att gå en timma tidigare än vanligt.
när jag kom hem la jag mig i soffan, vilket jag aldrig skulle gjort. Somnade och sov tre timmar, man kan säga att jag är ganska utvilad nu :)

ikväll blir det lungt, tror det blir en film och kanske några glas rött, alltid fint en fredag :)

imorgon är det dags och kolla på lägenhet nummer två i anderstorp, har hört att den ska vara jätte fin, så hoppas inte jag blir besviken.


Senare imorgon drar jag vidare till värnamo och mirela, blir nog lite utgång till harrys osv. Men blir väldigt lungt,  för på söndag är det match hemma mot Veddige O som vi ska krossa!!!


nae nae, nu ska ja äta tacos.

Ha en bra helg!


Kraaaaaaaaaaam



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0