Sunday

hejsvejs,

precis kollat klart på solsidan, kommer verkligen sakna de varje söndag. de är ju det bästa på helgen! ;p


vaknade tidigt imorse, tog en kopp kaffe, degade i sängen i någon timme sen gick jag bort till antonela där även emme var och chillade lite. :)
skulle blivit en promenad i det fina vädret men jag blev så trött så jag gick hem och la mig i sängen lite igen ;p

Tessan hade tråkigt så hon frågade om jag ville med till hemmakväll i värnamo för att handla lite godis. Så en liten roadtrip dit blev det, men kan lova att de inte var lite godis vi köpte. vi kom hem båda med ett kilo var. Kan tala om att jag har lite ont i magen ikväll, så HÅRDträning i veckan kan ju vara bra och det ser jag framemot.!

imorgon måste jag verkligen in på Relax i anderstorp för att köpa mig min ansiktsrengöring. Min hud tillåter inte den jag köpte på faces, illllaaaaaaaaaa. så kommer prioritera det imorgon efter jobbet. :)


i veckan blir det jobb och träning, träffa fidde och kanske till och med en promenad om vädret tillåter! :-)


men nu ska jag nog krypa ner under täcket och invänta en ny arbetsvecka! :)



godnatt och ciaaaaaaoooooooo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0