14 mars

ja är ju sämst på att uppdatera min blogg, nu när jag är hemma sjuk så har jag ändå inget bättre för mig än att glo på film hela dagen så kan lika gärna uppdatera lite :-)


denna helgen var väldigt lugn för min del,
i fredags var jag och hälsade på josse en sväng och hon gjorde en fin fransk manikyr på mig.
lördags blev de lite mys och film :-) gillart!
söndagen låg jag hela dagen sjuk i min säng.

idag blev det inget jobb för mig, trist som satan. hatar att vara sjuk men har ändå kännt mig lite bättre idag så imorgon blir de jobb för min del :)
börjar dock känna av förkylning, men ingen stor fara :)

i veckan blir de nog bara lungt, lite träning osv. till helgen  blir det nog en sväng till halmstad :-)


om ca 2 veckor kommer min ÄLSKADE present, oh va ja längtar! hihi



ha en bra måndag allesammans, ja tillbringar min i sängen - de är synd om mig.


ciaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0