Semester

hej på er,


nu har det redan gått en vecka av min semester och inte en enda dag med fint väder... tråkigt as hell.

aja, semestern började med att jag och fidde åkte till Ronneby för att koppla av på spa och även uttnytja vattenlandet lite.
När vi kom fram var de super fint väder, inte ett moln på himlen och 25 grader, riktigt gott!
vi började med spa, han tog en rygg&nacke massage och jag en ansiktskur, himla gott :)
När vi var klara åkte vi vidare till Sölvesborg/hällevik för att se fotboll, Mjällby-Häcken som slutade med en häcken vinst!!  :)

runt åtta tiden var vi tillbaka på hotellet och skulle då få en 2 rättersmiddag, super gott!
två öl sen slockande båda.


När vi vaknade på måndagen var det grått och trist även regn.. Så vi åkte till växjö och shoppade lite ist.. blev då tyvärr inget vattenland för oss, men de var en mysig helg iaf :)


Annars så här långt på semestern har de inte hänt så jätte mycket, önskar att de fina vädret snart kommer hit, har ju bara tre veckor kvar på min semester.



aja, nu väntar ja på att seg josse ska bli klar så vi kan gå ut i samhället, shoppa lite och även ta en fika! :)



puss o hej så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0