söndag 23/1

vaknade runt nio i morse, måste erkänna att de var jäkligt skönt och inte sova bort halva dagen :)


i fredags blev det thaimat, badtunna och öl hos mickan med de bästa tjejerna!



igår blev det en roadtrip till Lindesberg med Mattias och mickan för att kolla på matchen mellan Lindesberg - GVK.
jag och mickan snackade lite om de i fredags om att vi skulle åka, men trodde inte de skulle bli något så tänkte att jag skulle sova lite längre på lördagsmorgonen.. tror jag hade en 5 missade samtal, tillslut svarade jag och då sa dem att de var på väg till Lindesberg, vaknade upp som ett skott och på en kvart var jag klar för avfärd.
as kul roadtrip upp dit, kul och se allas miner när man satt på läktaren :)
på hem vägen åkte tessan med oss, och vi stannade till inne i centrala örebro på O' learys. JISSES va god mat, helt klart den bästa burgaren!



i eftermiddag är vi några stycken som är bortbjudna till Marta för att hälsa på henne och lillan :) de ska bli hur skoj som helst..


nu ska ja röra på fläsket bort till jossan, DAGS för en promenad!

haj








Kommentarer
Postat av: Syster

Dags å uppdatera kära syster ;)

2011-02-08 @ 08:56:50
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0