jaaooohooopp!!

Det har inte gått så bra med uppdatering efter att jag försökte återuppväcka bloggen. Så jag gör ett nytt försök!
 (Jessica du måste uppdatera din blogg!)

Jessica har börjat jobba igen, woohoo! hon klättrar inte längre på väggarna! Nu är hon istället dödstrött efter jobbet (ovanligt?) haha

Hon rehabtränar och träffar läkaren/sjukgymnasten med jämna mellanrum, i dag ska hon träffa dom igen. Läkaren har sagt att det ser väldigt bra ut och att hon har starka senor(?) va nu det innebär, men det låter bra.
8 månaders rehab väntar innan hon kan köra igång med volleyboll igen, om hon nu vill det vill säga.

Igår köpte hon ett xbox kinect, så jag misstänker att hon har träningsvärk idag.. hon hade spelat hela kvällen igår..
Idag efter träningen ska jag dit och leka, verkar skitkul ju =) Har ni spelat det någon gång?

Hjälp mig att tjata på jessie, lägg massa kommentarer så hon blir sugen på att blogga igen=)

/puss syster






Kommentarer
Postat av: Tessan

testar å kommentera, =)

2011-01-14 @ 14:05:59
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: johanna

kom igen jessie kom igen, klapp klapp

2011-01-14 @ 14:26:16
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0