back!

hallå där!

ja, jag vet ska börja blogga igen är super dålig på att komma ihåg :) nu har tessan uppdaterat bloggen lite så får väll ta tag i mig själv och börja skriva igen! ;)

igår var allt den stressigaste dagen jag varit med om någonsin, sluta tidigt från jobbet på en fredag är ingen bra ide alltså.

Var hos sjukgymnast o så i jönköping, har blivit beodrad att ta det lungt med träning i veckan. Verkar som om knät blivit överansträngt och är riktigt svullen. Så i veckan får jag endast cykla. MEN jisses vilken träningsvärk jag har idag delvis från kinecten men OCKSÅ från träningen igår.. haha men faktiskt om jag ska vara ärlig så är det ganska skönt.
iaf, stressade sedan hem för att kolla på företagshockeyn som var. NORMA black hawks skulle spela 18:15 och ja var hemma runt 17:45 så stressade som fan i duschen o sedan åkte jag och Helena upp.
som tur var, var matchen försenad så vi hann och se hela. :)
är lite rostig i halsen idag efter allt hejande, vi var en riktigt GRYM hejaklack!!

Vi hamnade tillslut på en tredje plats, mycket bra kämpat :)

Efter hockeyn åkte vi hem till Asta för lite efterparty, blev så trött tillslut att jag bara längtade hem efter min säng. ;p

TACK för en trevlig dag i Gislerinken och glöm inte NORMA BLACK HAWKS var bäst ändå!!



här nedan kommer lite bilder från ishockeyn!





















Kommentarer
Postat av: syster

WOOHOOO!! welcome back!! hoppas nu du uppdaterar bra =)

2011-01-15 @ 12:27:37
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: jessica

jag ska försöka komma ihåg :)

2011-01-15 @ 12:30:31
URL: http://jlakatos.blogg.se/
Postat av: Eva

Visst var det en kul hockeykväll!!!!!

2011-01-17 @ 22:40:34
URL: http://adhdtotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0