17/1


har varit en ganska seg dag idag, har varit hur trött som helst på jobbet men de funkade bra ändå. Hade lite julgransplundring eftersom jag inte hann förra veckan, notera att jag fortfarande inte är klar. ;p tänkte fortsätta imorgon :) haha.

igår var jag dödare än dödast, låg och sov typ hela dagen.. tuff lördagkväll i parken kan man säga ;)
runt sex kom iaf AG hem till mig och vi spelade självklart kinect, snacka om att få igång pulsen på track and field. hahaahha kul som fasen!

runt halv tio körde jag och emme AG till värnamo eftersom att hon skulle vidare till Göteborg, dimmigt och blött - TRÅKIGT, kan man säga...  jag och emme tog drive-in och köpte oss varsinn cheeseburgare, den satt där den skulle!

idag har jag inte gjort något heller, alltid pepp på morgonen för att dra och träna efter jobbet men när ja kommer hem är jag så jävla trött att sängen lockar mer... NU säger jag bara skärpning Jessica! mitt knä kommer aldrig bli bra om jag inte tränar, så nu får jag rycka upp mig! (om ni vill så får ni gärna peppa mig lite så ja blir sugen :) )

nu är klockan 22.30 och jag är inte ens trött eftersom att jag tog en nap innan, fan också! ska ta mig i kragen och lägga mig i sängen iaf :)


godnatt!




Kommentarer
Postat av: syster

kom å träna ikväll!!!

2011-01-18 @ 08:08:34
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: johanna larsson

Jessie, tänk bara som alla gånger du gått till volleybollträningen!! Du måste ju träna, bara att gå =) kram

2011-01-19 @ 19:56:02
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: jessica

jag vet palle, det är dags för skärpning :)

2011-01-19 @ 21:17:58
URL: http://jlakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0