hola!

sitter här och degar i soffan, dagdrömmer lite som vanligt. ;)

nästa år finns det mycket roliga saker att se fram emot,
först kommer ju hockey turneringen (som jag inte riktigt tränat på, men lite tid finns kvar:)
sen i februari är det tjejvasan att se fram emot. Då åker jag, eva, emma och mickan upp till mora.
Mickan och Emma ska ställa upp och åka- jag och Eva är bara lite moraliskt stöd :) eller nej förresten, vi ska dit för att partaja! och jag ställer även upp som massör ;) hihi

mars blir det flytt, ah som jag längtar till min egna fina lilla lägenhet. ska bli kul och bli granne med syster. har ju även bror mitt emot :) fint kommer det bli, nästan som att man inte flyttar hemifrån.. haha


aja nog om min lägenhet.

julfesten blev riktigt lyckad på ströget, kul och se alla på jobbet så avslappnade :) Efter julbordet gick vi några stycken vidare till parken för att se e-type, riktigt bra! lyckad kväll!




om fyra dagar är det julafton :) längtar som ett litet barn på jultomten!


snart klar med alla julklappar med, har något litet kvar till både tessan och andreas, men vet precis va ja ska köpa :)


nästa vecka blir det mycket jobb. bokslut och inventering. långa dagar väntar.. men långt kvar dit ;)


tänkte jag skulle unna mig en film nu, blir nog eight below. älskar den filmen- riktig lipfilm.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0