halsont och förkyld

godkväll, eller kanske tilloch med skall säga god morgon. vaknade för en liten stund sen och måste säga att de var en god sömn jag fick till. hihi :)

idag var jag uppe tidigt imorse, åkte till jönköping till min sjukgymnast vid kvart i sju. var inte så jobbigt, bara dimman som var ivägen.
han tyckte att de såg ganska bra ut, har blivit stabilare sen sist  men dock bara balansen som saknas. Hoppa är ok sa han men bara jag har kontroll över vad jag gör. Ska även träna på att hoppa rätt, vilket jag inte gör just nu för tillfället. men de kommer väll.
Jag fick även lite nya övningar som jag ska göra.

Var tillbaka på jobbet vid elva tiden, och hade direkt häcken full med arbete. skönt :)

jobbade till halv sex sen åkte jag hem och sov, som sagt vaknade för en liten stund sen.. hehe


imorgon blir också en lång dag, men de gör inte så mycket för på fredag slutar jag klockan 12 :) tänkte fixa och dona lite hemma hos tessan inför min 20års fest :) ska bli mycket trevligt.


har råkat på en förkyldning, och de är inte OK innan party-fredagen! men de går nog över :) ihihih


jaha va ska vi nu hitta på och skriva, växeln på jobbet funkar kanon och jag bara älskar den :)



nästa helg är de dags för träningsläger, kommer bli i vindrarp i år igen. kommer bli hur skoj som helst! 
hoppas bara på att inga fingrar bryts den här gången :) hahahhah


nu ska ja kila, pusshej

Kommentarer
Postat av: Din kollega uppe på "hyllan" ;-)

Hoppas inte betongkepsen är alltför tung idag. ;-) Kram!

2010-09-04 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0