mår-bra söndag

igår blev det en tidig uppstigning, hade satt telefonen på väckning vid 03:45, men vaknade av att mamma skrek på mig halv fem, fick smått panik eftersom att bussen skulle gå vid kvart i fem från anderstorp. blev en snabb dusch o sedan iväg. La märke till att jag hade ställt klockan fel också, den var inställd på vardagar. lyckat.. hahha

blev en lyckad resa till tyskland men var lite trött, huvudvärk och hade ont i ryggen.. men de gick det med.
vi blev dock lite försenade på hemvägen, skulle hoppat på båten 15:15 i tyskland men de var en båt som var på väg in som brann så vi fick vänta 1½ timma typ. lite segt men tur att vi inte var på den båten!!

idag mådde jag fint när jag vaknade, blev lite sur bara att min syster ringde och väckte mig vid tio..  men somande vidare.. haha :)

nu är de bara 2½ vecka kvar till thailandoo, o ja längtar så efter min tatuering :) jihhaa

 

nu ska ja röra på fläsket :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0