3 veckor och två dagar till paradiset

ikväll hade jag tänkt att köra en storstädning, plockade lite sen hamnade jag framför datorn igen. lyckat ;p ähh får ta de på fredag istället.

på lördag blir det en tripp till tyskland med jobbet, då ska vi shoppa loss börja se tomt ut i barhyllan. illaaaaa..
blir en tidig uppstigning, runt kvart i fyra ungefär. uuuuuuuuhh..

har varit ganska hektiskt i början på veckan, bokslut och massa annat som var deadline på idag eller var det imorgon? aja, mycket har de varit iaf;p skönt att vara klar med det så idag var det lite lugnare, då tyckte jag att det passade med storstädning i receptionen, gud så stolt jag var ser så fint ut nu :) hihi


imorgon blir det kiropraktorn, har haft djävulskt ont i ryggen i drygt två veckor så de ska bli gött att de ska kolla på det. kanske tillomeee knäcka den, behöver det!


jaha då var de nedräkning, tre veckor kvar till thailandooo, jisses jag längtar sönder mig. igår fick jag min bikini från nelly, sen har jag även beställt solglasögon, shorts och en tshirt från HM. blir leverans på det nästa vecka :)
mest av allt längtar jag till min tattooo jag ska göra, ooooh vill bara ha =)





nahe de var nog allt ja ville skriva idag

hade gött






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0