two more weeks to go

nyligen hemkommen från jobbet. intensiv dag men alltid kul när man har mycket o göra :)


igår var jag hos sjukgymnasten i jönköping och checkade lite innan operation, han sa väl inte så jätte mycket. pratade om operationen och kollade lite om knät hade bättrats. men icke.
Ganska gött att de bara är två veckor kvar innan jag åker in, sen är de bara att köra på med rehab så är vi snart fit for fight igen :)

När jag kom hem från Jönköping åkte jag nästan direkt till gymmet, och biffade med mickan lite :)
kan lova att jag har träningsvärk ännu en gång ;p


idag blir det lungt, ska förhoppningsvis träffa AG om hon kan svara på sms:et jag skickade till henne.


men nu är jag hungrig, så ska ta nått sweeeeet o äta.


hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0