stukad tumme

hejhopp banan-snopp

precis hemkommen från träningen, riktigt kul träning idag med mycket boll men fick tyvärr en stukad tumme på köpet. inte lika roligt, hoppas bara den inte blir blå imorgon :) nae de blir nog bra... inte lika illa som ett brutet finger iaf.. hahahaha

ja juste ikväll skulle jag träffat AG men ja är ju dum ibland, trodde vi tränade till åtta idag men vi hade ju styrka från 18-19 sen boll och fys från 19-21.. hahaha blev helt snopen när jag kollade på klockan och den var nio när jag sa till AG att ja skulle höra av mig halv nio... det blev istället halv tio.. aja bättre sent än aldrig ;)


på torsdag har jag utbildning hela förmiddagen på jobbet. Vi har skaffat ny växel så ska lära mig hur den fungerar på torsdag. Nästa vecka på Tisdag har jag två andra utbildningar för nya telefoner. ska bli spännande och riktigt kul.
Stressig vecka nästa vecka när det även är bokslut, kommer vara över en hel del. men de slutar alltid bra så ingen fara med det :)
 
ska på återbesök hos sjukgymnasten i jönköping om två veckor tror jag det var, knät har blivit mycket stabilare än sist men ändå mycket att jobba med fram till operation.

snart drar även serien igång, synd bara att man inte kan spela något denna säsong men kommer stå på the bench ganska mycket och heja :) wiiiiii, längtar till nästa år, då är ja fit for fight igen. hoppas jag iaf :)


funderar på en tjejfest nästa vecka, mer info om det senare... hihi




nae nu kommer lite bilder sen ska jag sova, godnatt :)

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0