idag är det MIN dag :)

hejhopp


kom nyligen hem från jobbet, känner mig lagom stressad så tänkte hoppa styrkan idag.


jobbet gick fint idag, hade utbildning på vår nya växel hela förmiddagen, spelade in nya meddelanden osv.
blev även lite uppvaktad av mina arbetskamrater, 3 vinflaskor av ordersidan,ekonomisidan och en från inköpssidan :) mycket uppskattat!! ;)
senare på eftermiddagen blev jag utkallad till lagret, fattade inte riktigt varför förrän alla stog där med ett paket med två vinflaskor i ;) whoooow, mitt jobb försöker verkligen supa mig full.. haha.

ikväll är det träning och sedan bär det nog av till hotellet och firar lite mig själv men även en annan från jobbet :) fårse om jag hinner dit..

annars, ny vanlig dag imorgon.. lite tråkigt att de snart är över ;p haha


ajjaaaaa nu ska ja vila lite lite ont i magen bläää






Kommentarer
Postat av: Din kollega uppe på "hyllan" ;-)

Hoppsan, fick du ännu mer dricka från lagerfolket!?!?! Ja man kan ju undra vad vi arbetskamrater vill egentligen... Dra dig i fördärvet med oss kanske! ;-)



Kram!

2010-08-27 @ 17:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0