helg, woooh wooooh

puh precis hemkommen från jobbet, idag har jag varit sjukt trött speciellt sista timman. finns inte så mycket och göra på fredagar eller iaf inte sista timmarna så idag gick jag och städade lite :)


tänkte vila lite nu sen blir det träning 2tim boll&fys sedan blir de gymmet ca 40min. de ska bli as gött när det är gjort :)

ikväll blir det bara lungt, somnar nog i tid som jag gjort hela veckan :)


imorgon ska jag träffa lilla ag igen :) mycket trevligt,


annars blir de nog bara lungt i helgen, ska bli sköööönt..



nahe powernap nu kanske?

 

haj


Kommentarer
Postat av: Syster

Vad ska du göra idag?? Några kul planer?

2010-08-22 @ 14:11:38
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0