härliga söndag

lördagen tillbringades med lilla ag, vi hyrde film och köpte oss lite gott. Det blev filmen Sommaren med Göran. Rekommenderar den verkligen, så sjukt rolig.. ;)
sen blev det lite diskussioner om vi skulle in till sigges eller inte, då skulle vi va nyktra och köra. men ne blev inte så. vi stannade hemma istället och kollade tv hela kvällen.
Åkte en sväng till Åsa också, skulle se hur de gick med henne ;)

jag och ag åkte sedan hem igen och la oss i sängen, båda somnade och vaknade runt ett, då tyckte ag att de var dags o åka hem för att hon har match idag hemma mot Husqvarna.

Jag fick sedan telesamtal från grannen om jag kunde vara chaufför hem från sigges. hade inget sp för mig så jag åkte ut och hämtade dem.


Har haft en bra och trevlig helg, väldigt lungt och skönt har det varit. nu ser vi framemot en ny vecka och en väldigt speciell dag på torsdag ;) hihiihh

nästa vecka på fre bär de av mot kickoff med laget, ska bli super kul. och extra spännande när ingen vet någonting.. ;)


idag vaknadejag runt halv tio, gick ner åt lite sedan gick jag upp och la mig igen. vaknade sedan runt två helt dööööd. Hade tänkt hoppa in i duschen och åka ner till GIS sedan för att kollla på matchen mellan GIS-Husqvarna.
AG och mickan kanske ska spela, så får heja på båda lagen lite ;) ska bli kul.. hihi



nae får nog börja piggna till lite, ska duscha.


hörs

puss


Kommentarer
Postat av: johanna

vad är tosdag för dag? födelsedag?

2010-08-22 @ 15:36:37
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0