hårdträning = TRÄNINGSVÄRK

yesbox, nu var det dags att uppdatera bloggen igen.


måndag igen,  somnade ganska sent igår eftersom att ja hade sovit bort hela dagen. lördagen blev lite för hård hos mickan. nu med träning blir de ändring :)
idag hade jag tänkt att jag skulle lägga mig i tid, så bara en lite snabb uppdatering idag sen blir de godnatt.


Jobbet var ganska lungt idag med, iofs lite fler telesamtal än förra veckan. ganska skönt ibland :)
efter jobbet åkte jag hem, åt och vilade en stund sen var de vidare till träning klockan sex.
Mår mycket bättre nu när jag äntligen fått lite hård träning, 8 månaders vila är inte alls okej alltså.. Knät fungerade bra,  men kanske inte lika bra imorgon? äschh de får vi se.. :) klarar mig nog

imorgon är en ny arbetsdag, upp tidigt o jobba sen vidare till värnamo fort med mamma och göra pass till thai.


annars, blir de nog en lugn vecka med träningsvärk.. de gillar vi :)

nahe nu ska ja kolla lite 2½ män sen säger ja godnatt :)


hejsvejs















Kommentarer
Postat av: Syster

Nice job!!



Men du, lugn vecka?! Vi har träning i morgon och på torsdag också.. Så den blir inte så lugn.



Ta det lugnt på jobbet i morgon så ses vi på träningen! Bajs bajs

2010-08-09 @ 22:16:58
URL: http://thereselakatos.blogg.se/
Postat av: Cecilia ♥

Hej hej. Ville bara lämna ett spår om att jag har en tävling igång just nu där du kan vinna jätta fina änglaljusstakar :) Om du inte är intreserad så lämna bara ett spår vettja. Puss puss

2010-08-10 @ 22:38:58
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0