gokväll



ligger här i sängen och dör typ, har fortfarande helt ont i kroppen sen träningen drog igång.... haha aja men gött äre iaf ;)

började på gymmet vid sex och körde ca 40 min, sen två timmar inne i hallen. IDag hade vi mycket bollträning, eller a mycket teknik, askul :)
Även fast än man inte riktigt kan tajma bollen så är de kul ;p haha...
imorgon kör vi på igen!

tror även ja vred till knät igen, känns inte sådär jätte bra men de funkar iaf. ett stukat finger på köpet också.. haha... livet är inte lätt...

imorgon är det en ny arbetsdag och då är annalena äntligen tillbaka, och hon ska även ta me min nya HV mugg :) wihu va ja längtar ;) ska märka den STORT så ingen snor den.. då jääävla.


ja och tessan satt och pratade lite om thai idag, vilka ställen vi kan åka till osv. guuuuud va jag längtar.. sjukt bara att jag jobbar ca två månader till sen drar vi och när jag kommer hem väntar en operation och är sjukskriven ett bra tag...
de sjuka är att de kommer gå så himla fort. längtar tills ja får den där sura operationen gjord så man kan se fram på träningen igen, kommer ta ett bra tag och träna upp det igen om man ska ha ett ställ i en månad sen att man inte får böja det på 3hela månader.. blää säger ja bara


naaae nu måste ja ta o sova annars orkar jag aldrig upp imorgon..


godnattt
pussokram








Kommentarer
Postat av: Syster

Jaa thailand ska bli sååå kul!! Shitt va jag längtar!!!

2010-08-24 @ 11:20:46
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0