7 augusti

hej



OBSERVERA ATT MIN SIDA INTE ÄR KLAR!




har fått order om att jag ska börja uppdatera igen så får väll ta och göra det som man har blivit tillsagd. ;)

vaknade runt nio i morse, pigg och glad. man kan ju inte sova bort hela helgen liksom, (lite vuxenpoäng för det) Drack lite kaffe med mamma sedan åkte vi ut till samhället och handlade upp mina presentkort som jag fick förra året på studenten.
Åkte först till Önska och handlade fina vin- & öl glas till mig själv, blev en del eftersom jag hade presentkort på 1100 kronor :)
Sedan åkte vi vidare till Presentverkstan och kollade lite.. men svårt att veta vad man ska köpa eftersom man fortfarande bor hemma, men hittade iaf två st vaser en stor och en lite mindre i svart och vitt. mycket nöjd :)

När jag kom hem bestämde jag mig för att tvätta och rengöra bilen, så gjorde det.. den blev mycket finare än innan måste jag medge. :)

Efter bilen var klar åkte jag en sväng till mickan och mattias för att tjöta o fika lite :) blir även mat, vin, singstar och guitarhero där ikväll :) det gillar jag starkt!


annars så är min tre veckors semester slut, började jobba i måndags. Det var ganska skönt faktiskt och komma tillbaka till sina gamla vanor igen. Skönt att de var lungt iaf, bortsett från bokslutet. Men det klarade vi galant, var tillochmed klara en dag innan! härligt det...


På semestern handlade det mest om lite dagsutflykter osv till båstad, halmstad, danmark, helsingborg. Kanon semester, synd bara att det gick så fort. Får se fram emot två veckors semester till hösten när jag, jossan och tessan åker till THAI.


Har även pratat lite med ortopedkliniken i jkpg och kollat lite hur det går med min operation som skall göras i höst. fick reda på att jag står först i kön i November direkt när jag kommer hem från thai. Så 2½ månads arbete till sen är jag sjukskriven minst en månad :(  kommer bli grymt tufft men så är det tyvärr.

På måndag börjar hårdträningen äntligen för min del. Har varit slapp nu i si sådär 8månader, inte okej alls.
Hade tänkt att jag skulle köra på med volleybollen så gott jag kan innan operation, har längtat sååååå efter bollträning!
Men lite beach har det blivit under sommaren iaf, gick bra faktiskt pga av knät men känns inte alls som riktig inomhus volley. så ska bli kul att börja igen :)





naaae nu får det faktiskt räcka för nu. ska hoppa in i duschen sen vidare till mickan!



haeeeet!!







Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, intresserad av bloggtävlingar? Fram tills måndag har du chansen att vinna en valfri klocka från runns.se på min blogg. Helt klart värt att vara med!



http://meandrunk.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-klocka-fran-runnsse.html



Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för kommentaren.

2010-08-07 @ 18:57:44
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: johanna

keep it coming jess!! kram

2010-08-08 @ 21:23:33
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Tessan

You go sis!

I morgon startar träningen, 18 i AB-hallen, du ska va me va?!

2010-08-08 @ 23:22:21
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0