10 veckor kvar

jaha nu var de ju några dagar sedan man bloggade igen...
har varit så trött efter träningarna att jag inte orkat sätta mig framför datorn och blogga.
men tänkte att jag skulle sätta mig och skriva några rader innan träningen ist ;)

kan ju börja me helgen då,

nu när AG äntligen är hemma så spenderade jag hela lördagen med henne :)
vi började med att åka till kvantum för att handla lite så vi kunde laga ihop något. Sedan bestämde vi för att dra oss ut till sigges.
Vi började med en liten för-förfest hos mig. Lisa och Åsa kom på besök :) det var mycket trevligt, sedan drog vi oss vidare.

Sigges var helt ok, kunde varit bättre ;) men men



jaha, 10 veckor kvar till THAI då, fan va gött de ska bli & så fort tiden går.. längtar som satan!



aja, snart dags för träning.. tänkte börja göra mig klar så jag kan åka till kvantum och köpa mig en chocolate bar :)


kanske skriver lite mer ikväll om jag inte är så trött dvs ;)


hajkajbaj


Kommentarer
Postat av: Tessan

YEY 10 veckor kommer gå såå fort!! =)



Dags å uppdatera =)

2010-08-19 @ 08:05:37
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0